Известие

Collapse
No announcement yet.

Ромолене от скоростната кутия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ромолене от скоростната кутия

    Понякога когато запаля колата се чува въпросния звук от ляво,някога е по силен друг път по слаб,понякога липсва или намалява след време.Когато натисна съединителя изчезва.Първоначално смятах ,че е от акасиалния лагер на съединителя,но съединителя го смених скоро и лагера беше наистина в много лошо състояние ,обаче вчера пак чух познатото ромолене,не вярвам да е от новия лагер.Смятам ,че може да е от лагер на първичния вал на скоростната кутия(иска ми се да чуя и други мнения)някой сменял ли е такова нещо и дали въобще се продава, ако е много специален.Проверих маслото 10 пъти ,когато извадя щеката от единия край където няма разграфяване е омазана много високо,а там където е разграфено е под или около минимума ,въртях щеката във всички посоки и винаги се омазва по този начин,не мога да си го обясня,направо ме влудява,най много да долея малко.Има ли отвор за доливане или да опитам през щеката,не съм се заглеждал?
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  • #2
    Ромоли ти новият оригинален лагер.Както и моя нов оригинаааален усилен съединител.Техната мама мръсна долна кирлива.Всичко в тая държава е менте!
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
      Ромоли ти новият оригинален лагер.Както и моя нов оригинаааален усилен съединител.Техната мама мръсна долна кирлива.Всичко в тая държава е менте!
      Аз поне не се набутах за усилен Аксиален лагер ми звучи по добре от лагер нейде из скоростите
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        +1 за аксиалниа лагер, и моя "ромоли" откакто съм го сложил - вече над 40к км ... не се е строшил но звука си остава
        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Понякога когато запаля колата се чува въпросния звук от ляво,някога е по силен друг път по слаб,понякога липсва или намалява след време.Когато натисна съединителя изчезва.Първоначално смятах ,че е от акасиалния лагер на съединителя,но съединителя го смених скоро и лагера беше наистина в много лошо състояние ,обаче вчера пак чух познатото ромолене,не вярвам да е от новия лагер.Смятам ,че може да е от лагер на първичния вал на скоростната кутия(иска ми се да чуя и други мнения)някой сменял ли е такова нещо и дали въобще се продава, ако е много специален.Проверих маслото 10 пъти ,когато извадя щеката от единия край където няма разграфяване е омазана много високо,а там където е разграфено е под или около минимума ,въртях щеката във всички посоки и винаги се омазва по този начин,не мога да си го обясня,направо ме влудява,най много да долея малко.Има ли отвор за доливане или да опитам през щеката,не съм се заглеждал?
          Знаеш аз смених съединителя в същият ден , в същия сервиз на съседния канал с твойта. И мен ме закичиха същата сума. Моя вече 10к не спира "скърца,стърже", много странно докато отделя. До колкото си спомням и при теб го имало.
          Така ,че лагер ще да е...дано кара повече и не се налага ремонти ,че е направо лудница като влезеш в сервиза
          Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

          EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

          Comment


          • #6
            Здравей моя свиреше около 500км.после утихна и сега е перфектен и отделя добре,интересното е че звука от ромоленето е 1 към 1 от преди смяната,и се чудя дали два лагера от различни производители може да издават един и същи звук,стария беше валео.Аз не я карам много и е на 6000км май след смяната на съединителя,онзи ден бях там за стенд на мостовете и останах доволен,смених си там и гумите.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              При мен като купих едната беше с усилен,нямаше проблеми с него освен високото му отделяне.Обаче не смених само феродото а целия с такъв от 156.Без да знам че е за 156 и учудващо накрая след около 100 000км. започна да изпуска.Сега съм с усилен,една кофа пари,тресе,сутрин ако е около -5 лагера дрънка до като не натисна педала няколко пъти.Това че тресе го преглъщам щото понамалява,ама дрънкането е по-силно от скапания обтегач на пистовия.Е питай ме дали ще дам пак пари за усилен..НИКОГА!Ще си сложа и на другата за 156-ца.Всички вносители да си купуват свещи за съединител от 600лв.
              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

              Comment


              • #8
                Това според мен с тези усилени съединители си е чист търговски трик,рикамби с труда ми струваше около 500лв,отделя ми ниско(мразя коли с високо отделящи съединители)
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9
                  Валеото е 400лв. - комплект с лагера и вилката.
                  Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                    Валеото е 400лв. - комплект с лагера и вилката.
                    Кое Валео?Кога почнаха и вилки да продават към съединителите
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                      Валеото е 400лв. - комплект с лагера и вилката.
                      Тук магазините ми предлагаха цени за валео и когато ги чуех се обръщах и си тръгвах.Без вилка,не съм виждал да продават комплекти с вилки.Имаше едно валео за около 350,но не ставаше за моя мотор след като проверихме обстойно
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                        Кое Валео?Кога почнаха и вилки да продават към съединителите
                        Производителя го е измислил, че когато се сменя съединител трябва да се сменят лагера и вилката и затова се доставят и би трябвало да се продават комплект - това е при един от вносителите.
                        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          За лагера съм съгласен,но никога не съм виждал комплект с вилка.
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                            При мен като купих едната беше с усилен,нямаше проблеми с него освен високото му отделяне.
                            Аз сложиш чисто нов, защото с стария тресеше, сега няма проблеми перфектно всичко освен, че отделя сравнително горе, какво правим?
                            Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 18:00.
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                              Аз сложиш чисто нов, защото с стария тресеше, сега няма проблеми перфектно всичко освен, че отделя сравнително горе, какво правим?
                              Възможно ли е да се завърти лостчето което се натиска от долната помпа.то влиза в нещо като шлици ,но са доста едри.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment

                              Working...
                              X